منم می خوام یه خط بکشم

نقاشی/پوستر/مجسمه و طراحی های من

منم می خوام یه خط بکشم

نقاشی/پوستر/مجسمه و طراحی های من

شما هم دعوت شدین!

   

می خواستم به رسم و مرامی

دعوتت کنم

اما

هم وسعم نبود!

هم نشانی ات را نیافتم!

می خواستم بگویم و بنویسم

کی و کجا!

اما

در زمان و مکان 

 گمشده بودم!

حتی نمی دانستم تو را باید به صرف چه چیزی وبه چه بهانه ای

  دعوت کنم؟

آی ناشناس! خستگی ات را بهانه نکن!

برخیز و بیا...

فقط اگر دوست داشتی

متن دعوت نامه را

تو برایمبنویس!

بنویس دوست داری از نردبان که بالا می روی 

کدام رویایت را زیارت کنی؟ 

بیا و

دوستانت را هم خبر کن...

نظرات 4 + ارسال نظر
F@H!M چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
برای اولین بار

F@H!M شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

سال نو مبارک

فرشته شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://fereshtezamani.blogfa.com

سلامبر شما

ترنج دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.toranj-ir.blogfa.com

آثار چهارمین نمایشگاه کاریکاتور گام اول

زمان :25 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت 88
مکان :تهران- خیابان کریم خان زند - روبه روی کلیسا - بوستان مریم -نگارخانه دائمی خانه کاریکاتور
افتتاحیه :سه شنبه 25 فروردین -راس ساعت 4:30 در محل نمایشگاه
امیدوارم شاهد حضور شما در جمع گام اولیها باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد