منم می خوام یه خط بکشم

نقاشی/پوستر/مجسمه و طراحی های من

منم می خوام یه خط بکشم

نقاشی/پوستر/مجسمه و طراحی های من

خانه ی رویای کودکی من

یک روز صبح زمستونی که میخواستم کفشامو بپوشم و برم دانشگاه ، وقتی چشمم به خاکهای کنار کفشم افتاد بد جوری دلم گرفت. یاد خونه بازی های کودکی اونم با در دسترس ترین ابزار و وسایل موجود افتادم، کفش ، دمپایی و .... با همون زاویه یه عکس گرفتم و پوستر رو کار کردم.  

یه شعر قشنگ هم از کتاب شعر دانشجویان ایران ( زینب مسلم زاده/ انتشارات جهاددانشگاهی مشهد)انتخاب کردم. 

  

 اگه دوست داشته باشین ترانه رو هم بعدا براتون مینویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر آبی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ


چی نازه خدای من!
من اولین نفرم که میرم تو این خونه

زینب مسلم زاده یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام منم که اینجام...خوشحالم که شعرم این شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد